Kokoelma: Erkka Ala-Lahti - Tapahtumakoutsi

KOUTSIN PROFIILI


KOUTSIN TARINA

”Erkan kohdalla vaikutuin erityisesti hänen asiakaspalvelutaidoistaan! Tutustuin häneen juuri asiakkaan ominaisuudessa, ja vasta myöhemmin keskusteltuamme hänen erityisosaamisensa ja pitkä taustansa mielenkiintoisissa ravintola-alan tehtävissä, esimerkiksi tislaamossa, tuli ilmi. Erkalla on todella kova työmoraali, ja hän saikin hirveästi suositteluja. Erkka on valmentanut kanssani esimerkiksi yhteistyökumppanimme Baronan kanssa tekemämme koulutukset! Erkalla on aito kiinnostus valmennuskumppanin ongelmien ratkaisuun sekä aivan erityinen kokonaisvaltaisen asiakaspalvelun taito.”

Markus Apuli, Koutsit Group Oy
 


KOKEMUS KENTÄLTÄ

 
”Koulutus ja laaja kokemus ravintola- ja tapahtuma-alalta on jalostanut minusta laadukkaan asiakaspalvelun kivenkovan ammattilaisen. Olen sosiaalisesti ja verbaalisesti taitava, innovatiivinen ja yhteistyökykyinen persoona, joka asiakaspalvelu- ja ihmistaidoillaan on aina hurmannut vaativimmatkin asiakkaat. Erityisosaamisalueinani toimivat baari ja tapahtumat kokouksista tilaisuuksien vip-osastoihin.
Työssäni olen tottunut sietämään painetta ja vaikeita asiakkaita, eikä hymyni ole hyytynyt hankalimmissakaan tilanteissa. Jokainen asiakkaani onkin saanut kiireestä ja omasta käytöksestään huolimatta parasta mahdollista palvelua. Tavoitteenani on kääntää perustietojen osaaminen, oikeanlainen itsevarmuus sekä aito palveluasenne harvinaisuudesta sen vastakohdaksi asiakaspalvelualalla.”

 

VALMENNUKSET

Ravintola- sekä tapahtuma-alalla toimitaan ihmisten kanssa, ja unohtumattomimmat kokemukset muodostuvat laadukkaan asiakaspalvelun ympärille. Elämyksiä saadaan aikaan pieneltä vaikuttaviin yksityiskohtiin huomiota kiinnittämällä, mutta kaikki alkaa perusasioista ja niiden ymmärtämisestä.
Minun roolini valmentajana on saattaa baarityöskentelyn perustiedot ja taidot luontevan työskentelyn mahdollistavalle tasolle, sekä motivoida myyntiä edistävän ja kokemuksia tuottavan asenteen omaksumiseen.
Tavoite on, että valmennuksieni jälkeen osallistuja kokee ymmärtävänsä ja omaksuneensa asiakaspalvelun peruslähtökohdat ja on motivoitunut tuottamaan laadukkaita kokemuksia. Sekä on valmis selviämään baarissa työskenneltäessä useimmin vastaan tulevista tilanteista.